top of page
strategie Social media content

Honeybalm

Voor Honeybalm ontwikkelden we een nieuwe contentstrategie- en bijpassende campagne.

Voor Honeybalm mochten we aan de slag met een geweldig project. Hun doel was om hun socials naar een hoger niveau te tillen, en wij kregen 100% creatieve vrijheid om dit te realiseren. Toen we begonnen, hadden ze 10 verschillende smaken lippenbalsem, elk met een uniek ontwerp en een eigen smaak. Al snel kwamen we op het idee om deze smaken te positioneren als persona's. Ons concept was om elke smaak te koppelen aan een bepaald type vrouw: de sportieveling, de diva, de Barbie, of de creatieve geest. Zo werkten we 10 unieke persona's uit.

Het plan was om deze persona's tot leven te brengen in hooggestileerde settings, die we gebruikten als basis voor drie contentformats. Het eerste format draaide om de vraag: "Who is this Honeybalm?" Hierin lieten we de set zien zonder de lippenbalsem, om zo nieuwsgierigheid en engagement te creëren bij de volgers van Honeybalm. Het tweede format draaide om de onthulling, wat zorgde voor interactie en reacties als: "Oh, ik had het goed!"

Daarnaast maakten we van elke setting stopmotionvideo's en fotografeerden we uitgebreide beelden. Dit resulteerde in meer dan 70 hoogwaardige visuals die de klant uit slechts één draaidag ontving. Dit leverde hen maar liefst drie maanden aan content op!

bottom of page